czwartek, 21 lutego 2013

10. WYGRAŁAM!!

WYGRAŁAM!!
Chwalę się! No muszę, tak od razu i na gorąco ;)  Ale jestem bardzo szczęśliwa :)
Zgłosiłam się do SPISU POLSKICH BLOGÓW HANDMADE  
a tak się złożyło że akurat pojawiło się tam wyzwanie "Przywołaj wiosnę"
a jak wiadomo ja za wiosną tęsknię, oj bardzo!
Więc postanowiłam skoczyć na głęboką wodę i spróbować swoich sił. Głównie dla dobrej zabawy,  podejrzewałam, że zdobędę może 1 albo 2 głosy...
Zupełnie nie spodziewałam się tego :


BARDZO baaardzo mi miło! 
Jestem strasznie szczęśliwa :)
Chciałam tu teraz baaaardzo podziękować wszystkim którzy głosowali na moją pracę a także wszystkim innym Artystom jak i Głosującym :) 
Za wspólną zabawę i masę radości którą mi ona sprawiła :)

DZIĘKUJĘ!

A oto moja praca która spodobała się głosującym :) 









6 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję:). Ja też startowałam w tym konkursie:). Twoja praca jest śliczna:).

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra!!! GRATULACJE! :D głosowałam oczywiście! prześliczne<3

    Pozdrawiam
    www.wolnymczasem.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej:) Śliczna i przydatna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję nagrody nr 1. Nie powiem jam to się takowoż skromnie przyczyniła także do Twojej wygranej. :-)A teraz serdecznie gratuluję i zapraszam po wyróznienie do mnie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torebka przyciąga wzrok i rozpromienia :o) Mnie rozczula ten krateczkowy ptaszek w środku i jego pazurki, bo to nie takie zwykłe i oczywiste. Bardzo serdecznie Cie pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń