piątek, 22 lutego 2013

11. Chustosowa ;)

Na długo sów nie mogłam zostawić ;) No nie da się ;)
Ale miałam ochotę na inną formę. Tak powstała Pani Sowa z córą.
Pani Sowa jest eko i przyniosła dziecię w chuście :)
 Fachowo zawiązana kieszonka, 
nawet czółko na wysokości takiej, że można dać buziaka ;)
Pani Sowa wykonana jest całkowicie ręcznie z filcu oraz wypełnienia.
Ma około 20 cm wysokości i 17 cm szerokości.
Stoi samodzielnie a jej nóżki można wyginać dzięki wszytym do środka drucikom.
(nie ma siły aby gdzieś się wydostały i wystawały)
Małą Sówkę można oczywiście wyjąć z kieszonki i bawić się nią samodzielnie.
Mała ma około 8 cm wysokości i 7,5 szerokości :)









5 komentarzy:

  1. ale słodkie ! :)
    zapraszam cię na mojego bloga i na mój pierwszy konkurs ! ;))

    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodka! + zajrzyj do moje, i weź udział w CANDY. Do wygrania odlotowa sowa:) ZAPRASZAM I POZDRAWIAM:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie te sówki :) Ślicznie Ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  4. Sowa wita sowę :) Prześliczne rzeczy tworzysz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń